Foglalási szabályzat
---Időpont törlése vagy módosítása az időpontot megelőző 24 órán kívül
Bármikor törölhető vagy áthelyezhető az időpont.
---Időpont törlése vagy áthelyezése másik időpontra 24 órán belül
Bármikor lehetőséged van időpontodat lemondani vagy áthelyeztetni 8 órán belül.
---Ha nem jelensz meg az általad foglalt időpontban
Abban az esetben, ha nem jelensz meg az általad foglalt időpontban, és ezt nem jelzed felém legalább 8 órával a lefoglalt időpont előtt, a rendszer automatikusan felszámolja az elmulasztott szolgáltatás árát. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg.)
Abban az esetben, ha erre 2 alkalommal is sor is kerül, a rendszer automatikusan zárolja az újabb foglalás lehetőségét mindaddig, amíg meg nem téríted szalonunk számára a befoglalt szolgáltatás értékének anyagköltséggel csökkentett összegét, amely a munkadíjat fedezi. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg.) A zárolásról e-mailben értesítünk.
---Késés esetén, 10 percen belül:
Az idő fontos számomra is, hiszen Téged sem szeretnélek megvárakoztatni. Abban az esetben, ha késésben vagy, kérjük, ezt jelezd felém mihamarabb telefonon, hogy fel tudjak rá készülni. 10 percen belül ügyesek vagyunk, megoldjuk
---Több, mint 10 perces késés esetén:
A rendelkezésre álló időt tudjuk biztosítani számodra, hiszen nem várakoztatom meg a következő vendéget. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ebben az esetben is a befoglalt szolgáltatás teljes költségét szükséges felszámolnom.
Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás, és nem tudjuk az általad befoglalt szolgáltatást elvégezni, mi kárpótóllak Téged.
Az igénybe vett szolgáltatás árából 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra, amennyiben nem tudjuk elvégezni az általad kért szolgáltatást.
---Késés esetén, ha a szolgáltatásra már nincsen elég idő:
Előfordulhat, hogy nagyobb késésnél a kért szolgáltatást nem tudom biztosítani. Ilyenkor kérésedre egy új időpontot foglalok számodra.
Fontos! Ha az új időponton nem jelensz meg, vagy 8 órán belül lemondod, következő látogatásod alkalmával rendszerünk automatikusan felszámolja az általad kihagyott szolgáltatás árát. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg vagy mondod le az időpontod, hiszen az előző időpontodat már elmulasztottad.)
---Új vendégként szeretnél hozzám időpontot foglalni?
Nagy örömünkre szolgál, hogy engem választottál! Szeretettel várunk bármelyik szalonunkban, és ezúton szeretnénk megkérni arra, hogy mielőtt időpontot foglalsz, olvasd el foglalási szabályzatunkat.
Amennyiben első alkalommal látogatsz el hozzám, kérjük, vedd figyelembe, hogy ha nem jelensz meg az általad foglalt időpontban, rendszerünk automatikusan zárolja az újabb foglalás lehetőségét mindaddig, amíg a befoglalt szolgáltatás árát meg nem téríted szalonunk számára. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg az általad foglalt időpontban.)
A zárolásról e-mailben értesítünk.
Elérsz engem:
- telefonon
- sms-ben
- e-mailben vagy Messengeren.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy az e-mailben és Messengeren történő megkereséseket lehetőségeinkhez mérten tudjuk fogadni, azaz: hétfőtől-péntekig 9.00 és 19.00 óra között. A lemondás leggyorsabb módja, ha telefonon keresel fel.
---Lebetegedésem vagy nem várt hirtelen jött esemény miatt ha a lefoglalt időpontod egybeesik, akkor telefonon értesítelek és megbeszélünk egy másik időpontot. Továbbiakban a facebookon, weboldalon és az időpontfoglaló oldalon is teszek ki felhívást.
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!
Bármikor törölhető vagy áthelyezhető az időpont.
---Időpont törlése vagy áthelyezése másik időpontra 24 órán belül
Bármikor lehetőséged van időpontodat lemondani vagy áthelyeztetni 8 órán belül.
---Ha nem jelensz meg az általad foglalt időpontban
Abban az esetben, ha nem jelensz meg az általad foglalt időpontban, és ezt nem jelzed felém legalább 8 órával a lefoglalt időpont előtt, a rendszer automatikusan felszámolja az elmulasztott szolgáltatás árát. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg.)
Abban az esetben, ha erre 2 alkalommal is sor is kerül, a rendszer automatikusan zárolja az újabb foglalás lehetőségét mindaddig, amíg meg nem téríted szalonunk számára a befoglalt szolgáltatás értékének anyagköltséggel csökkentett összegét, amely a munkadíjat fedezi. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg.) A zárolásról e-mailben értesítünk.
---Késés esetén, 10 percen belül:
Az idő fontos számomra is, hiszen Téged sem szeretnélek megvárakoztatni. Abban az esetben, ha késésben vagy, kérjük, ezt jelezd felém mihamarabb telefonon, hogy fel tudjak rá készülni. 10 percen belül ügyesek vagyunk, megoldjuk
---Több, mint 10 perces késés esetén:
A rendelkezésre álló időt tudjuk biztosítani számodra, hiszen nem várakoztatom meg a következő vendéget. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ebben az esetben is a befoglalt szolgáltatás teljes költségét szükséges felszámolnom.
Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás, és nem tudjuk az általad befoglalt szolgáltatást elvégezni, mi kárpótóllak Téged.
Az igénybe vett szolgáltatás árából 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra, amennyiben nem tudjuk elvégezni az általad kért szolgáltatást.
---Késés esetén, ha a szolgáltatásra már nincsen elég idő:
Előfordulhat, hogy nagyobb késésnél a kért szolgáltatást nem tudom biztosítani. Ilyenkor kérésedre egy új időpontot foglalok számodra.
Fontos! Ha az új időponton nem jelensz meg, vagy 8 órán belül lemondod, következő látogatásod alkalmával rendszerünk automatikusan felszámolja az általad kihagyott szolgáltatás árát. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg vagy mondod le az időpontod, hiszen az előző időpontodat már elmulasztottad.)
---Új vendégként szeretnél hozzám időpontot foglalni?
Nagy örömünkre szolgál, hogy engem választottál! Szeretettel várunk bármelyik szalonunkban, és ezúton szeretnénk megkérni arra, hogy mielőtt időpontot foglalsz, olvasd el foglalási szabályzatunkat.
Amennyiben első alkalommal látogatsz el hozzám, kérjük, vedd figyelembe, hogy ha nem jelensz meg az általad foglalt időpontban, rendszerünk automatikusan zárolja az újabb foglalás lehetőségét mindaddig, amíg a befoglalt szolgáltatás árát meg nem téríted szalonunk számára. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg az általad foglalt időpontban.)
A zárolásról e-mailben értesítünk.
Elérsz engem:
- telefonon
- sms-ben
- e-mailben vagy Messengeren.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy az e-mailben és Messengeren történő megkereséseket lehetőségeinkhez mérten tudjuk fogadni, azaz: hétfőtől-péntekig 9.00 és 19.00 óra között. A lemondás leggyorsabb módja, ha telefonon keresel fel.
---Lebetegedésem vagy nem várt hirtelen jött esemény miatt ha a lefoglalt időpontod egybeesik, akkor telefonon értesítelek és megbeszélünk egy másik időpontot. Továbbiakban a facebookon, weboldalon és az időpontfoglaló oldalon is teszek ki felhívást.
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!